YETTEL-BONYCOM FLOTTA

 YETTEL kapcsolattartó: Geisz Mihály  +3620-506-5522  telenor@bonycom.hu

 1. RÉGI DOLGOZÓI FLOTTA (Kistérségi)                                               

YETTEL telefonos ügyfélszolgálaton (1220; +36 20 200 0000), illetve YETTEL üzletekben a személyes ügyintézés csak kártyaszintű jelszó ismeretével lehetséges.

Mielőtt a YETTEL-hez fordulna kérjük, keresse meg a BONYCOM Nonprofit Kft. telephelyén a flotta megbízott kezelőjét és kapcsolattartóját. A legtöbb ügyintézést csak kiadott engedéllyel teheti meg:

  • kedvezményes készülékvásárlási engedély (max. 1 év hüségidő vállalásával)          – az aktuális lista megtekintése:        Készülékárlista vállatoknak                              Részletfizetési lehetőség nincs!!
  • számlaküldési adatokban történt változások bejelentése (név, cím, haláleset)
  • SIM kártya csere
  • elfelejtett PIN vagy PUK kód
  • ellopott vagy elhagyott telefon esetén a kártya letiltása, feloldása
  • mobilnettel kapcsolatos információk
  • flottából való kilépés
  • számlával kapcsolatos ügyek
  • kártyaszintű jelszó intézése

A megkeresés történhet:
– telefonon a +36 74 451-701 számon (7:00 – 15:30 óra között)
– e-mail küldés a telenor@bonycom.hu címre

SZEMÉLYES MEGKERESÉS ELŐTT KÉRJÜK, TELEFONON ÉRDEKLŐDJÖN!!

Hasznos információk a YETTEL oldaláról – KÉSZÜLÉKBEÁLLÍTÁSOK (adatforgalom, adatroaming, e-mail, stb…)

2. BONYCOM ÚJ GENERÁCIÓS DOLGOZÓI FLOTTA

  • egyéni szerződéskötés
  • a flotta tagjai önállóan intézhetik ügyeiket bármely YETTEL üzletben
  • kedvező tarifák
  • kedvezményes készülékvásárlási akciók, akár részletfizetési lehetőséggel is
  • 0 Ft-os beszélgetés flottán belül és a régi flottával is