YETTEL kapcsolattartó: Geisz Mihály +3620-506-5522 telenor@bonycom.hu
1. RÉGI DOLGOZÓI FLOTTA (Kistérségi)
YETTEL telefonos ügyfélszolgálaton (1220; +36 20 200 0000), illetve YETTEL üzletekben a személyes ügyintézés csak kártyaszintű jelszó ismeretével lehetséges.
Mielőtt a YETTEL-hez fordulna kérjük, keresse meg a BONYCOM Nonprofit Kft. telephelyén a flotta megbízott kezelőjét és kapcsolattartóját. A legtöbb ügyintézést csak kiadott engedéllyel teheti meg:
- kedvezményes készülékvásárlási engedély (max. 1 év hüségidő vállalásával) – az aktuális lista megtekintése: Készülékárlista vállatoknak – Részletfizetési lehetőség nincs!!
- számlaküldési adatokban történt változások bejelentése (név, cím, haláleset)
- SIM kártya csere
- elfelejtett PIN vagy PUK kód
- ellopott vagy elhagyott telefon esetén a kártya letiltása, feloldása
- mobilnettel kapcsolatos információk
- flottából való kilépés
- számlával kapcsolatos ügyek
- kártyaszintű jelszó intézése
A megkeresés történhet:
– telefonon a +36 74 451-701 számon (7:00 – 15:30 óra között)
– e-mail küldés a telenor@bonycom.hu címre
SZEMÉLYES MEGKERESÉS ELŐTT KÉRJÜK, TELEFONON ÉRDEKLŐDJÖN!!
Hasznos információk a YETTEL oldaláról – KÉSZÜLÉKBEÁLLÍTÁSOK (adatforgalom, adatroaming, e-mail, stb…)
2. BONYCOM ÚJ GENERÁCIÓS DOLGOZÓI FLOTTA
- egyéni szerződéskötés
- a flotta tagjai önállóan intézhetik ügyeiket bármely YETTEL üzletben
- kedvező tarifák
- kedvezményes készülékvásárlási akciók, akár részletfizetési lehetőséggel is
- 0 Ft-os beszélgetés flottán belül és a régi flottával is